موسسه آموزش عالی روزبه زنجان
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 60509
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

سالها بود که زمین در حسرت بارون حیاتبخشی می سوخت و درمون تشنگی، سیاهی و تیرگی خود شواز آسمون آبی انتظار داشت. سالها بود که زمین به کویر خشک تعصبات و عقاید باطل و مرداب خرافات، تبدیل شده بود که ناگاه در شبی فراموش نشدنی، بارون رحمت الهی شروع به باریدن کرد و زمین تشنه را سیراب ساخت و گُلی زیبا، بنام محمد مصطفی(ص) در کویر حجاز، شکوفا شد. تولد او، عطر دل انگیز ایمان را به مشام مشتاقان رساند و چشمه های جوشان معرفت را در سینه ها، جاری ساخت. آری با تولد او، کویر جهل و تعصب به بوستان مِهر و تفکر تبدیل شد....ازوقتی به دنیا اومدم نامش را بر  گوشم خواندندو عشقش را برقلبم حک کردند...


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, توسط غریبه

دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات ترم اول 1-91
کارت های ورود به جلسه امتحان از مورخ
91/10/16 لغایت 91/10/20
از طریق وبسایت قابل دریافت می باشد.
ضروری است دانشجویان در مدت تعیین شده جهت دریافت کارت اقدام و در صورت هر گونه مشکل تا پایان ساعت اداری 91/10/19 به آموزش مراجعه نمایند.در غیر اینصورت آموزش در ایام امتحانات از پاسخگویی در موارد فوق معذور می باشد و عواقب ناشی از آن به عهده دانشجو است.
ضمنا دانشجویان بدون کارت ورود به جلسه و کارت دانشجویی مجاز به شرکت در امتحان نخواهند بود


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط غریبه

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر ثبت نام متقاضیان در رشته محل های بدون آزمون مؤسسه آموزش عالی روزبه در مقطع کاردانی  رشته های عمران ، معماری ، الکترونیک  و فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT ) از واجدین شرایط ثبت نام می نماید.

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو :

⦁     براساس برنامه‌زماني پيش‌بيني شده ثبت‌نام و انتخاب‌رشته از روز دوشنبه 18/10/1391 لغایت روز يكشنبه 24/10/1391 فقط از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org انجام گردد.

⦁     دارندگان ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه و همچنين دارندگان گواهينامه دوره پيش‌دانشگاهي و يا شاغل در دوره پيش‌دانشگاهي كه حداكثر تا 30/11/1391 موفق به اخذ گواهينامه پيش‌دانشگاهي شوند، حق ثبت‌نام و شركت در اين پذيرش را دارند.

⦁     براساس ضوابط دارندگان ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه بدون توجه به نوع ديپلم و دارندگان مدرك پيش‌دانشگاهي و يا شاغل به تحصيل در دورة پيش‌دانشگاهي كه حداكثر تا 30/11/91 موفق به اخذ مدرك پيش‌دانشگاهي مي‌شوند نیز بدون توجه به نوع مدرك ديپلم و مدرك پيش‌دانشگاهي مي‌توانند با توجه به رشته‌هاي تحصيلي موردعلاقه خود منحصراً در يكي از گروههاي آزمايشي علوم رياضي و فني، علوم تجربي، علوم انساني، هنر و يا زبانهاي خارجي ثبت‌نام نمايند که پذیرش این مؤسسه در گروه علوم ریاضی و فنی به شرح رشته های فوق الذکر می باشد.

⦁     بدیهی است به منظور مراعات حال کارمندان محترم ترتیبی اتخاذ خواهد گردید که کلاسها بعد از ساعات اداری تشکیل گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زنجان ، شهرک پونک ، دانشگاه روزبه مراجعه نمائید .


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط غریبه

دانلود نمونه سوال تحلیل مدار الکتریکی 2

استاد دکتر حسین حدادیان

برای دانلود به ادامه مطالب بروید



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 دی 1391برچسب:, توسط غریبه

دانلود نمونه سوال ریاضی جبرانی استاد امیر قرجه لو

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 دی 1391برچسب:, توسط غریبه
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :